tisdag 25 april 2017

Nu kan du se nya filmer hemifrån mig -varje dag! Det här gjorde jag idag!

Kul att berätta!

Från och med några veckor tillbaka har jag efter påtryckningar börjat filma hemifrån mig varje dag! Idag var det dags att blanda egen såjord och det kan ni se hur jag gör här nedan. Men det är ju såklart mängder av saker man behöver och vill göra med odlingen och trädgården varje dag och allt hinner man inte med att visa på film såklart -därför får du gärna berätta om vad du vill se hemifrån mig! Snabbast och enklast är det att göra det direkt under respektive kortfilm och där kan du också ställa frågor. Jag lovar att jag svarar så fort jag ser eller hinner:)

Helt oredigerade är de korta filmerna och under dagens om hur jag gör egen såjord ligger söndagens om hur du skapar din egen jordfabrik hemma och på plats direkt där du odlar! Så smart och bra för miljön att slippa åka och köpa och släpa på jordsäckar varje år när man enkelt kan göra så här istället:) Varför gå över ån efter vatten liksom;)

Alla filmklippen ligger att se också i spellistan som heter Odlingsdagboken och som du hittar på OdlingsTVs Youtube (de finns också på OdlingsTV.se)
 -du hittar alla här och prenumerera gärna (GRATIS!) på kanalen -så missar du inga nya klipp framgent! Här gör du det:
www.youtube.com/odlingstv

Ha en härlig odlingsdag!
/Jessica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar